Your Technocracy and Mine Lej Film Online


Your Technocracy and Mine 1933, Så vidt at skrive, denne film gjorde noget helt unikt. Den fokuserede på alle de støbning med lige skærm tid og lige oplysninger af deres liv, selvom nogle kan have lidt mere af indlysende grunde. Alle personlighederne hos hovedpersonerne blev skrevet så godt, at jeg glemte for en periode at det var endda en film. Humoren er ikke beskidt (for det meste), og er ikke slapstick og trættende. Hver scene med humor gjorde sit arbejde for at gøre hele publikum i teatret grine hysterisk. Dialogen blev simpelthen så godt skrevet.

Hvert aspekt af denne film var fantastisk. Det er naturligvis ikke en perfekt film, men det lykkes at gøre noget, som direktører har glemt. Det underholder publikum, og det er eneste formål med hele filmen. Film nu stole så stærkt på kunst og instruktørens ideer om entydighed, at de fleste film kun er værdsat af visse grupper. Dette er en film, som alle kan se, og de vil hygge sig fra start til slut og aldrig ønsker at forlade teatret.

Your Technocracy and Mine 1933 Gratis Film Danske Undertekster.


Mens du ser denne film ved åbningen fredag, Jeg kunne ikke lade være med at tænke over mig selv igen og igen at dette er den næste Star Wars. Det har den samme kemi og formel men, efter min mening overstiger den den oprindelige Star Wars. Det er en opdateret og moderne form for filmen teknik med ren underholdning blandet med humor og karakter udvikling, at voksne kan forholde sig til så godt.


  • År : 1933.
  • Budget :
  • Vote :
  • Format : 720p-1080p-1080i HDTV 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Video type : M2V,amv,MPEG-1,FLV,f4b,.mpv.
  • Selskab :
  • Oversættelse : DK, DE, EN, SR, FT, TY, HO, RY, XS, PH, OI, PT, DH.
  • Filstørrelse : 398 MegaByte.
  • Sprog : Dansk-Engelsk
  • Varighed : 2h 37 min.
  • Genre :
  • Samlet opfattelse : 3894
  • Downloade : 2992
  • IMDB Rating : 7.1/10 (68315 votes).
  • Stemme :


  • Det er sjældent, at jeg siger dette, men denne film vil få dig til at græde, få dig til at grine, gøre dig ophidset, gøre dig bange, etc. Det er alle genrer, og alligevel ingen genre. Guardians vil være et dagligt syn i film og en dag vil blive betragtet som en af de største Sci Fi film nogensinde. Denne film genopretter den oprindelige hensigt og formålet med film at underholde. Jeg tror, det vil være den næste Star Wars og spawn mange flere film at komme.

    Your Technocracy and Mine Se Film Og Serier Online


    Jeg elskede kærlighedshistorien med en kærlighedshistorie plot og mysteriet, der løser de tegn, som efterhånden skæbnen tager en hånd og leder dem til hinanden. Det er en film, der beder os om at holde øje med de tegn, der snart vil lede os til vores skæbne. En meget spændende film og en film elsker drøm.

    Filmen begynder lidt langsomt, men finder det rytme tidligt nok til at holde dig hooked gennem hele filmen.

    Forestillingerne er perfekte, sublim. Da tegnene er helt realistiske, og de er ikke klichéede på nogen måde, og man kan forvente ikke mindre fra skuespillerne, og man bliver ikke skuffet.

    Kommentarer